Aduceți apocalipsa zombie: cinci motive pentru care jocul de supraviețuire Fortnite este un succes


            "Fortnite," spune site-ul  Vox, "este ca atunci cand Minecraft întâlnește The Walking Dead - cu un bonus de Battle Royale atașat." Șapte ani în concepere, lansarea Epic Games 2017 - un joc de supraviețuire zombie disponibil în majoritatea consolelor și platformelor mobile - a capturat imaginația jucătorilor din întreaga lume.

            Fortnite este împărțită în două tipuri de jocuri: Battle Royale, o arenă online gratuită unde 100 de jucători concurează pentru a fi ultimul jucător sau ultima echipă pe câmpul de luptă și Save the World, o campanie offline, care trebuie achiziționată. Este primul care a atras atenția jucătorilor și fanilor, cu numărul de comunități online care cresc în fiecare zi.

            O gamă largă de decizii de proiectare ar putea fi atribuite succesului Fortnite, dar aș dori să mă concentrez asupra înțelegerii experiențelor de joc care îi atrage pe jucători să continue să joace. Examinând instrumentul Fortnite prin analiza jocului, Mecanica, Dinamica și Estetica Cadrul (MDA) - un mijloc dezvoltat din punct de vedere academic pentru a evalua designul experiențelor în jocuri - putem identifica experiențele oferite jucătorilor.

            Fortnite oferă ceva diferit pentru o gamă largă de jucători și pentru modul în care aceștia preferă să se joace. Aceasta este ceea ce se numește "estetica" jocului, care explică răspunsurile emoționale pe care jucătorii le au ca rezultat al jocului. Aceste principii ajută la mutarea conversației de la tipul de evaluare abstract  - "jocurile sunt distractiv" la judecăți mai concrete despre experiențele jucătorilor. În contextul Fortnite, folosind cadrul MDA, se află în joc cinci estetici care ajută la definirea succesului său: senzație, narațiune, provocare, prietenie și distracție.

            Distracție fără risc

            De asemenea, nu putem uita libertatea jocului Fortnite Battle Royale, încurajând jucătorii să adere și să rămână. Dincolo de faptul că investesc timpul, există un risc comercial mic pentru jucători atunci când aleg să joace jocul. Acest lucru a funcționat și cu alte jocuri - timpul limitat de joc liber a jucat un rol esențial în succesul jocului video de fotbal Rocket League.

            La fel ca toate jocurile, Fortnite va avea ciclul de viață și apoi se va retrage până la analele folclorului de jocuri. Jucătorii și personalitățile online vor continua să distrugă zombi, să lupte pentru pachetele de aprovizionare și să construiască avantaje până când cineva devine ultimul jucător.


            Dar ceea ce va lăsa în urmă este o rețetă pentru succes prin faptul de fa fi conștient de locul în care se află în peisajul său de jocuri și cum să valorifice proiectarea sistemelor pentru a încuraja comunitățile de jucători durabile care continuă să aprecieze și să se bucure de experiență. Luptele zombie se vor desfășura încă o vreme bună.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Va fi Super Mario vreodată un „sport olimpic”?

Minecraft îi învață pe copii despre tehnologie, dar există un dezechilibru de gen în joc